Sponsortoernooi

Datum zondag 11 jun 2017
Locatie Sportpark de Hulsebosch
Sponsortoernooi
Het tweede weekend van juni is het zover. Dan organiseert de v.v. Dwingeloo op zondag 11-06 alweer de derde editie van het 7x7 sponsortoernooi.

Onlangs hebben alle sponsoren van de v.v. Dwingeloo per brief een uitnodiging ontvangen om met een team deel te nemen aan het toernooi en inmiddels hebben zich al meerdere bedrijven met een team aangemeld. Bedrijven die nog mee willen doen met een team dienen zich uiterlijk vrijdag 9 juni op te geven.

De wedstrijden vinden plaats op de velden van v.v. Dwingeloo. Tijdens elke wedstrijd staan er van elk team 6 spelers + 1 keeper in het veld waarvan er maximaal 5 lid zijn van de KNVB, de andere twee spelers in het veld betreffen vrienden, familie, collega’s, etc. die niet lid zijn van de KNVB. Het toernooi gaat rond de middag van start en de finale wordt gespeeld om 16.00 uur. Tussen de wedstrijden door is het eveneens goed vertoeven op het sportpark, zo staat er voor de kinderen bijvoorbeeld de gehele dag een springkussen klaar.

Nadat omstreeks 16:30 uur bekend is welk sponsorteam de ‘cup met de grote oren’ de lucht in mag houden wordt de BBQ aangestoken. Deze organisatie is in handen van de supportersvereniging van de v.v. Dwingeloo. De dag wordt afgesloten onder het genot van een hapje en een drankje inclusief muziek.

Zie ook de informatie op
deze flyer.