Nieuwsbrief Januari 2024

01 februari 2024

Beste leden,

We zijn weer los! Na een winterstop waar bijna alle teams veel in de zaal hebben gespeeld en er naast een Westerveld Cup bij de jeugd, ook weer een succesvol zaalvoetbaltoernooi was voor de senioren, mogen we nu weer naar buiten. In deze nieuwsbrief willen we jullie informeren over een aantal zaken.

Regels op sportpark de Hulsebosch

We hechten veel belang aan onze houding en ons gedrag. We willen graag dat iedereen zich veilig, prettig en welkom voelt binnen onze vereniging.

De algemeen geldende gedragsregels:

• Respect voor elkaar, specifiek te noemen: mede- en tegenspelers, scheidsrechters, grensrechters, trainers, begeleiders, vrijwilligers, bestuursleden, ouders, verzorgers, etc.

• Open communicatie

• Eerlijk en fatsoenlijk handelen in houding en gedrag

• Verantwoordelijk voor het eigen gedrag binnen de vereniging

• Roken/vapen is toegestaan op de geldende plek bij de kantine

• Drugsgebruik en bezit zijn in en om het sportcomplex ten strengste verboden

We hebben de afgelopen periode veel last gehad van het feit dat er jongeren op de tribune hangen, roken en veel afval achtergelaten. Ook merken we dat er in de kleedkamers wordt gerookt. Voor de duidelijkheid: dit is onacceptabel. Aangezien het ook veel jeugd betreft ook het verzoek om dit waar nodig thuis te bespreken. De jeugd mag zeker gebruikmaken van de velden, maar ook hier geldt: ruim ballen en eventuele rotzooi op. Zo houden we het samen leuk binnen onze vereniging.

Plaatjesactie Albert Heijn

Afgelopen december zijn gedurende twee weekenden foto’s gemaakt voor de aankomende plaatjesactie in samenwerking met Albert Heijn Dwingeloo. Van alle spelende leden en van alle teams kun je straks bij onze plaatselijke supermarkt het voetbalplaatje gaan sparen. Onze verwachting is dat jullie hier rond het voorjaar mee kunnen beginnen!

Nieuwe kleding

De nieuwe kleding voor alle elftallen is besteld. Wij verwachten deze in maart te ontvangen.

Trainingspakken, tassen en andere items zijn met korting verkrijgbaar bij Combisport in Beilen en via deze link: https://clubs.deventrade.com/nl/vv-dwingeloo/clubcollectie

Damesvoetbal

Vorig seizoen zijn zowel de Meiden O20 als de Dames 1 kampioen geworden. Een super mooie prestatie! Na de winterstop is besloten om met twee damesteams verder te gaan. We zijn altijd op zoek naar nieuw vrouwelijk talent. Lijkt het je leuk om een keer sfeer te komen proeven of ken je iemand die dat leuk zou vinden, dan kan er altijd worden meegetraind op maandag en woensdag om 19:30 uur of je kan een berichtje sturen naar Jan Schipper 06-50121549!

Sportieve groet,

Bestuur v.v. Dwingeloo