Jan van Beek erelid voetbalvereniging Dwingeloo

Tijdens de viering van het 70 jarig jubileum van de voetbalvereniging Dwingeloo werd de 93 jarige Jan van Beek vrijdagavond benoemd tot erelid.
De bijbehorende oorkonde en zilveren clubspeld werd hem door voorzitter Marcel Grit aangeboden.

Ook kreeg hij de zilveren speld met bijbehorende oorkonde van de KNVB vanwege zijn jarenlange inzet en verdiensten voor de club.
Gedurende een periode van ruim 58 jaar is Jan van Beek al betrokken bij de club en is hij een bekende verschijning in het kassahokje bij thuiswedstrijden van het 1e elftal.
Jarenlang bezorgde Jan de donateurskaarten en haalde hij en zijn vrouw Jantje voorheen de contributies contant op bij de leden.
Reden genoeg voor het bestuur van de club om deze unieke vrijwilliger uitgebreid in het zonnetje te zetten en hem te waarderen voor al zijn werkzaamheden.