Blaauw -- Rolde sponsort meisjesteam vv Dwingeloo!

Voetbalvereniging Dwingeloo heeft er opnieuw een enthousiaste sponsor bij, namelijk Blaauw – Rolde uit de Drentse plaats Rolde.

Blaauw – Rolde is al 65 jaar actief in de verkoop van machines voor grond-, weg- en waterbouw, recycling- en de op-/overslagsector. Ook kunt u voor reparaties, onderhoud, keuringen en verhuur van machines bij het bedrijf terecht.
Eigenaar Martijn Schöller, woonachtig in Dwingeloo, is zelf iedere zondag op het voetbalveld te vinden als leider van het 5e heren elftal. Zijn vrouw Annemieke Schöller is vaak op de zaterdag present, voorheen als leider van een van de jeugdteams, maar momenteel vooral om hun zoon die in het 1e team van de jongens onder de 11 speelt en hun dochter die in het meisjesteam onder de 13 speelt aan te moedigen.
De vereniging kent sinds een aantal jaren meerdere meisjesteams en een dameselftal. Hier is de vereniging trots op en daarmee dan ook erg blij met een actieve en betrokken sponsor als Blaauw – Rolde die de sponsoring van het meisjesteam onder de 15 voor zijn rekening heeft genomen.

Zaterdag 10 september speelde het meisjesteam onder de 15 voor het eerst in hun nieuwe tenue van sponsor Blaauw – Rolde