Kaboutervoetbal van start op 28 september

Bij de VV Dwingeloo starten we vanaf woensdag 28 september a.s weer met kaboutervoetbal. De jeugdcommissie heeft Jan Veldhuizen bereid gevonden om wekelijks het kaboutervoetbal op zich te nemen van 18.00 tot 18.45 uur.

Kaboutervoetbal is bestemd voor alle 4 en 5 jarigen die nog geen lid van de KNVB zijn en nog geen competitiewedstrijden spelen. Op spelenderwijze worden er simpele voetbalspelletjes en voetbaloefeningen afgewerkt om de eerste voetbaltechnieken onder de knie te krijgen.
Deelname aan het kaboutervoetbal is geheel vrijblijvend (er hoeft nog geen contributie betaald te worden), maar de aanwezigheid van ouder(s) is wel vereist. Ook zal er bij toerbeurt een beroep gedaan worden op één of meerdere ouders om Jan Veldhuizen te assisteren bij de oefeningen.
Op het moment dat een speler 6 jaar wordt kan hij/zij officieel lid worden van de voetbalvereniging en indien er plaats is kan hij/zij ingedeeld worden in een JO9 team (voorheen F pupillen).
Mocht u belangstelling hebben of vragen dan kunt u contact opnemen met Jan Veldhuizen (0521 – 591697 / 06 – 36 54 83 73 / veldhu09@kpnmail.nl)