Varekamp Notariaat in het zonnetje!

Al vele jaren is Varekamp Notariaat verbonden als sponsor aan de voetbal vereniging Dwingeloo, o.a. van de jongens elftallen onder de 15. Als blijk van waardering voor het vele jaren binden van Varekamp Notariaat aan de v.v. Dwingeloo is eigenares Annet Varekamp maandagavond 13 september in het zonnetje gezet.

Een mooi boeket bloemen werd vanuit de sponsorcommissie overhandigd om vervolgens met beide jongens elftallen O15 op de foto te gaan.
Varekamp Notariaat, sinds mensenheugenis het notariskantoor in de regio, is er voor een ieder met notariƫle vragen betreffende woonzaken, familiezaken of ondernemerszaken. Ook kunt u er terecht voor het inwinnen van advies of het laten opmaken van diverse akten.