‘t Hof van Dwingeloo steekt tweede selectie in het nieuw

’t Hof van Dwingeloo is al meerdere jaren verbonden als trotse sponsor aan de voetbalvereniging Dwingeloo. Ook voor de komende drie seizoenen werd vanuit de sponsorcommissie van de vv Dwingeloo overeenstemming met Jan Kruithof bereikt over verlenging van het sponsorcontract.

’t Hof van Dwingeloo is inmiddels al meerdere jaren teamsponsor van de tweede selectie en vanuit de v.v. Dwingeloo is men zeer verheugd dat dit ook de komende drie seizoenen het geval zal zijn.

Bij ’t Hof van Dwingeloo kan jong en oud terecht voor een gezellig hapje en drankje in het sfeervolle restaurant aan de Drift in Dwingeloo. Daarnaast beschikt ’t Hof van Dwingeloo over een eigen cateringservice voor de verzorging van buffetten, lunches, bruiloften, barbecues en bedrijfscatering op locatie. Naast het verzorgen van de cateringservice is het eveneens mogelijk om zelf materialen te huren bij ’t Hof van Dwingeloo voor een feestje zoals tenten, statafels, biertaps, heaters, etc.

De komende jaren staan de heren van de tweede selectie er dankzij ’t Hof van Dwingeloo weer netjes op omdat de complete selectie een nieuw tenue voor de komende jaren werd aangeboden. Het bijbehorende contract werd op 15 september door Jan Kruithof ondertekend op sportpark de Hulsebosch. Na de ondertekening werd er vanuit de sponsorcommissie een mooi boeket bloemen overhandigd om vervolgens met de voltallige tweede selectie op de foto te gaan.