Aftredende bestuursleden Diny Zanting en Trijntje Pit

Op de jaarvergadering van de Supporters Vereniging V.V. Dwingeloo van afgelopen 6 februari hebben wij afscheid genomen van Diny Zanting (secretaris) en Trijntje Pit (algemeen bestuurslid) als bestuursleden van de Supporters Vereniging.

Beide dames hebben de afgelopen jaren met veel plezier hun inspanning geleverd binnen het bestuur van de Supporters Vereniging. De dames worden in het bestuur vervangen door Jenouska Jongebloed en Marjan Dekker: dames van harte welkom!

Namens het bestuur van de Supporters Vereniging danken wij Diny en Trijntje voor de jarenlange inzet en de plezierige samenwerking!