Rob Vliek trainer-coach JO19-1 seizoen 2017-2018

De jeugdcommissie is er in geslaagd om de vacature van trainer-coach bij de JO19-1 (voorheen A junioren) in te vullen. Met Rob Vliek (43 jaar) uit Dwingeloo is overeenstemming bereikt voor het komende seizoen 2017-2018.

Rob is geen onbekende voor onze vereniging: momenteel is hij trainer-coach bij de jeugd bij het team MO15-1. Rob, die in het bezit is van het trainersdiploma TC1, zal ook het komende seizoen betrokken blijven bij het team MO15-1 samen met John Clocquet.

Daarnaast is Rob momenteel én ook volgend seizoen hoofdtrainer bij de zondag 4e klasser Smilde’94.
Naast damestrainer bij Velocitas uit Groningen, is Rob ook seniorentrainer geweest bij Dwingeloo, Peize, Drachtster Boys, Amicitia (Groningen), Aduard, en ACV (Assen).
De jeugdcommissie is zeer verheugd dat Rob het komende seizoen zijn kennis en ervaring wil inzetten bij de jeugd in Dwingeloo !