VV Dwingeloo opent energiezuinige voorzieningen

Op donderdag 20 april heeft de officiƫle en feestelijke opening plaatsgevonden van de maatregelen die de VV Dwingeloo heeft genomen in het kader van duurzaamheid.

Met 60 zonnepanelen op het dak van het tribunegebouw en met LED-verlichting op het 2e veld is sportpark De Hulsebosch grotendeels energieneutraal geworden.
Dit project maakt deel uit van het beleid- en ontwikkelplan 2016-2020. Voorzitter Marcel Grit dankte de gemeente Westerveld, de sponsoren en de vrijwilligers die dit project gezamenlijk mogelijk hebben gemaakt. Wethouder Sport Geertsma gaf daarop de complimenten aan het bestuur van de VV Dwingeloo en sprak zijn hoop uit dat andere verenigingen dit goede voorbeeld zullen volgen.