scheidsrechters gezocht!

De VV Dwingeloo is op zoek naar scheidsrechters voor junioren en senioren.

Om alle competitiewedstrijden die wekelijks gespeeld worden op ons sportpark te leiden, zijn wij scheidsrechters nodig.
Een vaste groep personen zijn beschikbaar om de thuiswedstrijden van junioren en senioren in goede banen te leiden.
Wij zijn deze personen dan ook zeer dankbaar voor hun inzet en bijdrage !
Het is echter wel een kleine groep waar wij als vereniging een beroep op kunnen doen.
Daarom zijn wij op zoek naar extra personen die wedstrijden voor junioren en senioren willen fluiten.
Lijkt het je leuk om voetbalwedstrijden in goede banen te leiden en denk je over voldoende leidinggevende capaciteiten te beschikken, dan ben jij de juiste persoon die wij zoeken !

Voor een gedegen en praktische opleiding heeft de KNVB een cusrsus :
BOS opleiding (Basis Opleiding Scheidsrechters) voor verenigings-scheidsrechters.
Deze cursus bestaat uit 4 bijeenkomsten en het leiden van 4 (stage)wedstrijden.
De minimale leeftijd om deze cursus te volgen is 14 jaar.
De voetbalvereniging Dwingeloo biedt belangstellenden aan deze cusrsus te volgen en nemen de bijbehorende kosten voor haar rekening.
Kleis Lageveen , coördinator (jeugd)scheidsrechters binnen onze vereniging, is tijdens deze praktische opleiding je stagebegeleider.

Mocht je interesse hebben voor de functie van verenigingsscheidsrechter en de BOS opleiding dan kun je contact opnemen met
Kleis Lageveen ( email lg@csvvg.eu ; tel. 0521-590800 / 06 - 38 22 13 73)

Met sportieve groet,
namens bestuur en jeugdcommissie