Melvin Koning speler van het jaar

Na afloop van de laatste thuiswedstijd van Dwingeloo 1 is Melvin Koning door de supportersvereniging uitgeroepen tot speler van het jaar.

De keuze is gemaakt door een selectiecommissie met Cor Doorten, Jan Zinger en Berend Jongebloed in samenspraak met de trainers van Dwingeloo 1 Martin Koops en Gert Slomp. Met 26 doelpunten in de competitie is Melvin zeer belangrijk geweest dit seizoen. Ook in de laatste thuiswedstrijd tegen Ruinen was het weer 2x raak voor de snelle en behendige spits.

Van de supportersvereniging mocht Melvin zijn prijs en de bloemen in ontvangst nemen. Ook de selectiecommissie werd in het zonnetje gezet.