Veel animo voor voetbalschool VV Dwingeloo!

Veel animo voor de voetbalschool van VV Dwingeloo, en veel foto's!

Dinsdag 2 mei is een groep enthousiaste trainers en een minstens zo enthousiaste groep kinderen begonnen aan de voetbalschool in Dwingeloo. Deze eerste keer waren dat er al 33 jongens en meisjes maar waarschijnlijk zal dat de volgende keer nog iets meer zijn! Na het omkleden en het drinken van een glas ranja en het eten van iets lekkers gaan de in groepjes verdeelde kinderen naar het trainingsveld. Na de kennismaking met de trainers en een kleine uitleg wordt er begonnen met de training. Er wordt begonnen met een lichte warming-up en vervolgens met de drie oefeningen. Na ongeveer 12 minuten wordt er gewisseld van oefening. Deze bestaan uit een pass en trap oefening, een techniek oefening en een oefening met loopladders om de looptechniek te verbeteren. Als afsluiting uiteraard nog een klein partijspel. Al met al een geweldige eerste keer.

In het foto-album van de website en facebook zijn vele foto's te vinden van de voetbalschool. En er volgen binnenkort nog meer!