Robin Bouw (F1) op voetbalschool SC Heerenveen

Afgelopen voetbalseizoen is Robin Bouw, speler uit de huidige F1, door SC Heerenveen gescout. In de zomervakantie viel vervolgens de uitnodiging in de brievenbus voor de voetbalschool.
De voetbalschool van SC Heerenveen verzorgt wekelijks voor talentvolle E en F pupillen trainingen op de woensdagmiddag. Woensdag 4 september jl. was voor de Robin de eerste keer dat hij mocht afreizen naar Heerenveen. Na een introductie en rondleiding in het Abe Lenstra stadion stond aansluitend de eerst training op het aangrenzende trainingscomplex Skoaterwold op het programma.
Naast de training op de voetbalschool van SC Heerenveen blijft Robin trainen en spelen bij de F1 pupillen van Dwingeloo.
Wij wensen Robin bij deze heel veel plezier bij de voetbalschool van SC Heerenveen !