Nieuwjaarsreceptie

Datum zaterdag 13 jan 2018
Tijdstip 20:00 uur
Locatie Kantine v.v. Dwingeloo
Nieuwjaarsreceptie voor leden, Ereleden, Sponsoren, leden club van 50, Vrijwilligers, Supportersvereniging en andere betrokkenen.

Zaterdagavond 13 januari 2018, aanvang 20:00 uur houden we voor onze vereniging de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Hiervoor is iedereen van harte uitgenodigd.

Naast een korte terugblik op het jaar 2017 zullen we de aanwezigen meenemen in de ontwikkelingen van onze vereniging en sportpark die in het jaar 2018 op ons af komen. Uiteraard zal de voortgang van de bouw en renovatie van de kleedkamers onder de tribune worden toegelicht. Tevens zijn we verheugd om deze avond enkele nieuwe en bestaande sponsorcontracten te mogen ondertekenen en zullen we de besprekingen met onze trainers voor het komende seizoen terugkoppelen.

We hopen op een grote opkomst zodat we het jaar 2018 goed in kunnen luiden.

Het Bestuur.