onderling kersttoernooi zaal jeugd vv Dwingeloo 2014

Tijdstip 09:00 uur
Locatie Sporthal De Hulsebosch Dwingeloo
onderling kersttoernooi zaal jeugd vv Dwingeloo 2014
Op maandag 29 december wordt wederom het jaarlijkse onderlinge kerstzaaltoernooi voor de jeugd gehouden.

We beginnen de dag als vanouds met F pupillen en in de loop van de dag zullen de andere groepen, tot en met A, aan bod komen. Na inschrijven zal een dagprogramma beschikbaar komen, dit hangt af van het aantal inschrijvingen per leeftijdscategorie.

Om deze dag mogelijk te maken zijn we sterk afhankelijk van de inzet van vrijwilligers voor o.a. de begeleiding van de teams, het fluiten van wedstrijden en het bijhouden van het wedstrijdschema. Bij deze daarom ook het verzoek aan leiders, trainers én alle ouders van onze jeugdleden om zich op te geven.

Geef je snel op! Graag vóór 20 december zodat we tijdig een dagprogramma kunnen samenstellen.

Heb je nog vragen? Mail dan naar kersttoernooi@vv-dwingeloo.nl

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 20-12-2014.
Aantal inschrijvingen: 91