Sponsoravond met Niels de Vries en Arjan Veurink

Datum vrijdag 14 feb 2020
Locatie kantine v.v. Dwingeloo

Op vrijdagavond 14-02 a.s. organiseert de v.v. Dwingeloo haar jaarlijkse sponsoravond, deze keer met vertegenwoordiging van het Nederlands Vrouwenteam!
Alle sponsoren van de v.v. Dwingeloo hebben per brief een persoonlijke uitnodiging ontvangen om deze avond met partner of relatie bij te wonen in onze kantine op sportpark De Hulsebosch.

Voor deze avond hebben wij als speciale gasten Niels de Vries en Arjan Veurink uitgenodigd. Niels de Vries is als inspanningsfysioloog o.a. verbonden aan het Nederlands Vrouwenteam waar hij verantwoordelijk is voor de conditie van de speelsters. Hij is werkzaam voor de KNVB in Zeist. Tijdens de zomer van 2017 heeft hij het Nederlands Vrouwenteam voor de EK 2017 in eigen land begeleid. O.a. door de inspanningen van de Vries werd destijds voor het eerst de Europese titel in de wacht gesleept! De Vries heeft veel ervaring met het fysiek testen en meten van topvoetballers voor en tijdens o.a. EK’s en WK’s , alsmede binnen Betaald Voetbal Organisaties en (top) amateurclubs. De Vries heeft tevens voor Guus Hiddink in Zuid-Korea en Rusland en met scheidsrechter Björn Kuipers tijdens het WK in Brazilië gewerkt.

Arjan Veurink is de huidige assistent bondscoach van het Nederlands Vrouwenteam. Hij leidt de trainingen, analyseert de tegenstanders en legt de aanvalsplannen uit aan de speelsters. In het verleden was Veurink o.a. hoofdcoach van FC Twente Vrouwen. Met dit team werd hij viermaal kampioen, veroverde hij eenmaal de beker en was hij actief in de UEFA Women’s Champions League. Vanaf februari 2007 is Veurink assistent bondscoach van de Oranje Leeuwinnen met wie hij in 2017 Europees kampioen werd en in 2019 de WK-finale van de Verenigde Staten verloor.

Met al hun ervaring belooft het een boeiende en gezellige avond te worden.

Opgave voor deze avond kan via sc@vv-dwingeloo.nl.