Bloembollenactie groot succes

De tuinen in Dwingeloo kleuren weer mooi rood en wit in het voorjaar, de clubkleuren van de club en de kleuren van de bloembollendie onlangs weer in grote getalen zijn verkocht bij de jaarlijkse bloembollenactie.

De opbrengst van de actie van maar liefst € 2400,- zal uitgegeven worden aan diverse trainingsmaterialen ten behoeve van de jeugdafdeling. De activiteitencommissie dankt het dames 1 team voor het inpakken van de bloembollen op het bedrijf bij Maatschap Joling die als trouwe sponsor van de club de bloembollen wederom kosteloos ter beschikking heeft gesteld. Ook de chauffeurs en verkopende jeugdleden bedankt!!