Nieuw tassenhok in gebruik genomen

Voorafgaand aan de 1e thuiswedstrijd van het eerste elftal van Dwingeloo op 1 oktober j.l., is het nieuwe tassenhok formeel in gebruik genomen.

Dit tassenhok is gebouwd door een aantal vrijwilligers vanuit de vereniging. Op de foto, met van links naar rechts Gerry Grooters, Chris Nieuwenhuis, Jacob de Wal en Peter Hoekstra, worden de bouwers gecomplimenteerd met het mooie resultaat door VV Dwingeloo voorzitter Marcel Grit. Op de foto ontbreken nog de bouwers Jan Grit en Berdi Doorten.

Het materiaal voor het tassenhok is beschikbaar gesteld door Allround Houtzagerij uit Geeuwenbrug. Vele avonden is er gewerkt, eerst in de werkplaats van Bouwbedrijf Arjan de Wal die de ruimte beschikbaar stelde en daarna op het sportpark om een prachtig tassenhok annex rookhok in elkaar te zetten.

De vereniging heeft er hiermee weer een prachtige voorziening bij waarvan wij hopen en verwachten dat deze door alle voetballers zal worden gebruikt. Een grote hoop tassen voor de ingang van de kantine en rokers in het voorportaal van de kantine behoren hiermee tot het verleden