VV Dwingeloo breidt accommodatie uit

Het bestuur van de VV Dwingeloo heeft samen met de Rugbyclub Dwingeloo en in overleg met de gemeente Westerveld plannen uitgewerkt voor uitbreiding van de kleedkameraccommodatie op Sportpark de Hulsebosch.

Tijdens de algemene ledenvergadering van VV Dwingeloo is akkoord gegeven op deze plannen.

Beide verenigingen kampen al langere tijd met een krapte aan kleedruimte. Met de groei van het dames- en meisjesvoetbal is dit probleem alleen maar groter geworden. Dit punt is daarom nadrukkelijk benoemd in het beleid- en ontwikkelplan van VV Dwingeloo.

Voorzitter Marcel Grit van VV Dwingeloo is uiteraard verheugd dat alle betrokkenen instemmen met de plannen. Het is een gezonde ontwikkeling voor de sport in Dwingeloo.

De plannen voorzien in twee extra kleedkamers achter de tribune van VV Dwingeloo, verbonden met de huidige accommodatie van 2 kleedkamers aldaar die ook vernieuwd  zullen worden. De planning is om de nieuwe kleedkamers m.i.v. het seizoen 2018-2019 in gebruik te nemen. Het aantal kleedruimtes komt daarmee op 8.

Op dit moment zijn bij de rugbyclub noodvoorzieningen getroffen om de hoogste nood qua kleedruimte op te vangen. Deze zullen na oplevering van de nieuwe kleedkamers weer worden verwijderd. De rugbyclub kan dan ook gebruik maken van een of meer van de kleedkamers bij de voetbalvereniging.

Een uitgebreide impressie van de nieuwe voorziening is elders op deze website te raadplegen