Boek "Johan Cruijff - Mijn voetbal" te bestellen via VV Dwingeloo

Koop het boek "Johan Cruijff - Mijn voetbal" voor € 17,99 en verdien daarmee € 4,- voor je club. Een leuk cadeau voor de feestdagen !

De uitgeverij van dit boek heeft een actie bedacht waarbij voetbalverenigingen de mogelijkheid krijgen om extra inkomsten te krijgen voor elk boek dat via de vereniging wordt verkocht. Aan deze actie doen heel veel voetbalverenigingen mee, waaronder VV Dwingeloo.

In dit boek laat Johan Cruijff de essentie van voetbal zien aan de hand van 14 basisprincipes. Zijn lessen staan niet alleen garant voor succes op het veld, het zijn ware levenslessen. Hét lijfboek voor elke voetballiefhebber, van jong tot oud en van amateur tot prof. Uit alles blijkt waar Cruijff voor staat: mooi, aanvallend voetbal, veel aandacht voor de
voetballer zelf en bovenal: spelplezier. Dat is de grootste motor van succes. Zijn visie is niet zo maar een mening maar een overtuiging gebaseerd op tientallen jaren ervaring op het hoogste niveau. Een visie waarmee hij zichzelf en veel andere talentvolle spelers naar de absolute top bracht en waar nog elke dag aan wordt gerefereerd.

Johan Cruijff heeft zich altijd actief ingezet om het plezier van voetbal en samen spelen over te dragen. Deze actie sluit aan bij zijn gedachtegoed door op deze manier de voetbalclubs extra te steunen en er zo voor te zorgen dat zo veel mogelijk mensen plezier blijven beleven aan het spel.

Bekijk ook het promo-filmpje op Youtube via https://www.youtube.com/watch?v=t7b-liSbfZk waarin Wim Jonk, Jaap de Groot en Sjaak Swart het boek aanprijzen.

Hoe werkt het?
Ga naar de website http://www.cruijffactie.nl/, kies bij "Selecteer je voetbalclub ..." voor Dwingeloo en bestel het boek.
Per verkocht boek verdient de club € 4,-. Ook wordt er per boek € 1,- afgedragen aan de
Cruyff Foundation; dit geld komt ten goede aan sportactiviteiten voor kinderen.

Bestellen is mogelijk tot en met 31 december 2017.