ElectroEmmink.nl  nieuwe sponsor Dwingeloo 3

De heren van het derde elftal van v.v. Dwingeloo spelen sinds kort in een compleet nieuw tenue die gesponsord is door ElectroEmmink.nl, voorheen Service Partner Beilen.

De komende 3 jaar lopen de heren er tijdens de wedstrijden keurig bij in het nieuwe rood/witte tenue.

Bij ElectroEmmink.nl kan een ieder terecht voor apparatuur in o.a. televisie & radio, computers, telefonie en persoonlijke verzorging, en tevens voor huishoudelijke-, keuken-, en inbouw apparatuur. Via ElectroEmmink.nl kan een ieder op zijn of haar gemak de nieuwste producten bekijken en vergelijken en vervolgens online bestellen. De producten worden vervolgens binnen enkele dagen thuis bezorgd en indien gewenst geïnstalleerd. ElectroEmmink.nl streeft naar 100% klanttevredenheid, en heeft daarom een goede service en aftersales hoog in het vaandel staan!

Johan is geen onbekende bij de v.v. Dwingeloo en is al jarenlang trouwe sponsor van een seniorenelftal. Voorafgaand aan de thuiswedstrijd 29-10 jl. van het derde elftal werd het contract ondertekend. Na de ondertekening van het contract en het schieten van de foto’s met de selectie en begeleiding werd vervolgens de thuiswedstrijd van Dwingeloo 3 tegen Pesse 2 met 4-2 gewonnen.