LED verlichting v.v. Dwingeloo nu optimaal geavanceerd

Deze week heeft Philips Lighting Nederland i.s.m. Oostendorp Nederland B.V. het PPP (Perfect Play Systeem) systeem in werking gezet bij de v.v. Dwingeloo voor de bediening van de LED verlichting.

v.v. Dwingeloo is pas de 3e club in Nederland die dit prachtige en uiterst moderne en geadvanceerde nieuwe PPP systeem geïnstalleerd heeft gekregen naast o.a. Feyenoord uit Rotterdam (dus zitten we in goed gezelschap). Het centrale bedieningskastje is achter de bar geplaatst in overleg omdat niet een ieder dit kastje moet gaan bedienen, de knopbediening vanuit de boerderij geplaatst/aanwezig is vooralsnog komen te vervallen.

De bediening van onze LED verlichting gaat uitsluitend nog via de mobiele telefoon van de diverse trainers middels een verkregen app hiervoor. Op de mobiele telefoon kunnen de trainers de gehele bediening doen van alle velden apart te weten Veld II achter de boerderij, Trainingsveld en Keepertrainingsveld en zijn er verschillende lichtsterktes in te stellen.

Lammert Noorman zal de komende week zoveel mogelijk aanwezig zijn bij de trainingen om te assisteren bij het gebruik van de lampen via de app op de mobiele telefoon.

Het zal eerst even wennen zijn voor een ieder maar nadat de opstartprobleempjes opgelost zijn werkt het hopelijk efficiënt en gemakkelijk en hebben we weer een stap gezet naar verdere vermindering van het energie verbruik op ons sportpark.