OCD leden v.v. Dwingeloo verlengen sponsorcontract

Restaurant – Café Onder de Eiken, Stolk Autoservice, Drukkerij De Reest, Eggink Schilderwerken, Sent Waninge en Albert Heijn René Brouwer hebben hun sponsorcontract met de v.v. Dwingeloo verlengd.

De 6 genoemde bedrijven maken deel uit van het zogenoemde Ondernemers Collectief Dwingeloo (OCD) van de v.v. Dwingeloo.

Het OCD (Ondernemers Collectief Dwingeloo) is een groep ondernemers die de voetbalvereniging Dwingeloo als hoofsponsor ondersteund. Dit onder de noemer van een gezamenlijk en uniek OCD logo die in onderling overleg tot stand is gekomen. Met de steun van het OCD wordt op de eerste plaats het standaardelftal van de vereniging gesponsord en onderhouden.

Voorafgaand aan het huidige seizoen werd met de genoemde bedrijven overeenstemming bereikt om de huidige sponsoring voor de komende 3 jaar te continueren. Tijdens de goed bezochte nieuwjaarsreceptie van de v.v. Dwingeloo werden de contracten ondertekend en werden de OCD leden in het zonnetje gezet.

Na de ondertekening van de contracten en het schieten van de plaatjes, samen met de nieuwe OCD leden FysioPlus en Installatiebedrijf Dick Sjabbens, werd onder het genot van een hapje en drankje de avond informeel afgesloten in de kantine van de v.v. Dwingeloo.