JO13 kampioen in de zaal !

Op zaterdag 27 januari werd Dwingeloo JO13 kampioen in de zaal. Meerdere spelers hebben hierover een stukje geschreven. Lees ze allemaal hieronder.

JO13 kampioen in de zaal !
Voor de zaalcompetitie werd het team JO13-1 opgesplitst in twee zaalteams. Op drie zaterdagen werd in de sporthal in Vledder gestreden om het kampioenschap. En dat is gelukt!
Team 1 wist het kampioenschap in de wacht te slepen. Omdat er onderling ook werd gerouleerd, kregen alle spelers een medaille uitgereikt en een kampioenslunch aangeboden.

(door Twan Zanting)

Verslag van zaterdag 27 januari, de kampioenswedstrijd!
Zaterdag hadden we een hele spannende wedstrijd want we konden kampioen worden. Het tweede team van Dwingeloo moest eerst spelen, wij hebben ze flink aangemoedigd. Eerlijk gezegd weet ik de stand niet meer.
Eindelijk waren wij aan de beurt. Wij hadden een hele makkelijke wedstrijd want we wonnen zo dik dat ik ook die stand niet heb onthouden. Eigenlijk waren we al kampioen terwijl we de twee wedstrijd nog niet eens hadden gespeeld.
We moesten twee wedstrijden achter elkaar wachten en dat duurde best lang. We waren maar wat aan het “kloten”. Yess, we mochten weer. Deze keer moesten we tegen het ander team van Dwingeloo, dat was best raar. Ik zit in team 1 en dat team heeft ook van hun gewonnen.
Maar team 2 is ook eigenlijk kampioen omdat we ook van hun hadden geleend.
Na afloop hebben we worstebroodjes gegeten, we waren allemaal heel blij!

(door Daan Zinger)

Voetbal zaal 2017-2018
Na een leuk seizoen op het veld hadden we op 23 december de eerste wedstrijden in de zaal in Vledder. We begonnen het zaalseizoen helaas niet goed. Veel jongens uit ons team waren ziek, geblesseerd of op vakantie en we verloren de eerste en de tweede wedstrijd meteen. Met 5-4 en 4-1.
De wedstrijden in 2018 gingen beter, toen hadden we de eerste wedstrijd gewonnen en de tweede wedstrijd verloren. 4-1 gewonnen en 2-0 verloren. In het laatste weekend is het JO13-1 kampioen geworden en dit hebben we met z’n allen gevierd!

(door Jule Smits)

JO-13 1 wordt kampioen in de zaal
Zaterdag 27 januari vertrokken we om 9:45 naar Vledder. We moesten hier nog 1 wedstrijd winnen om kampioen te worden. De eerste wedstrijd speelden we tegen Diever-Wapse, we wonnen deze wedstrijd met 10-1. Iedereen heeft vast wel één gescoord, ik heb er zelf 2 gescoord. Nu waren we eigenlijk al kampioen.
We moesten nog wel een wedstrijd spelen tegen JO-13 2. In deze wedstrijd stonden we al snel weer voor. Ruben, onze keeper, mocht toen ook nog even voetballen. Hij scoorde ook nog een doelpunt!
Na de wedstrijd kregen we een medaille van de vader van Finn en een broodje worst van de moeder van Kees. Het was een leuke dag!

(door Pim Boer)

Op de foto staan:
Staand: Bram Donker (trainer), Twan Zantinge, Pim Boer, Jesse de Weerd, Finn Nieuwenhuis, Sem Nieuwenhuis, Thijs Vos (trainer), Kees Kleingeld, Daan Zinger, Mika Nankman
Op de voorgrond: Ruben Otten, Kaj Boer