Onder-7 toernooi Westerveld krijgt vervolg

SJO OFW, BEW, vv Diever-Wapse, vv Uffelte en vv Dwingeloo organiseren in het voorjaar van 2018 opnieuw een aantal onderlinge o7 toernooien voor onze jongste talenten.

In het najaar van 2017 zijn met succes een aantal onderlinge o7 toernooien georganiseerd door de voetbalverenigingen in de Gemeente Westerveld. De wedstrijden werden gespeeld volgens de KNVB richtlijnen voor het 4 tegen 4 voetbal.

SJO OFW (Wilhelminaoord), BEW (Vledder), vv Diever-Wapse, vv Uffelte en vv Dwingeloo waren de deelnemende verenigingen. In Wilhelminaoord, in Uffelte en in Vledder zijn een drietal onderlinge toernooien afgewerkt op het veld. In december 2017 is een afsluitend toernooi georganiseerd in de sporthal De Hulsebosch te Dwingeloo. Na afloop heeft iedereen een welverdiende medaille ontvangen voor haar/zijn enthousiaste en sportieve bijdrage aan dit succesvol georganiseerde evenement.

In het voorjaar van 2018 krijgen deze toernooien een vervolg:
  • zaterdag 10 maart 2018 locatie v.v. Diever/Wapse (exacte locatie nader te bepalen)
  • zaterdag 24 maart 2018 locatie OFW Wilhelminaoord
  • zaterdag 7 april 2018 locatie BEW Vledder
  • zaterdag 21 april 2018 locatie v.v. Dwingeloo
De onderlinge toernooien zullen starten om 09.00 uur en eindigen om 11.00 uur.

Alle ouders, opa’s & oma’s, familieleden, vrienden, bekenden en belangstellenden zijn welkom om de jongste talenten uit de gemeente Westerveld aan te komen moedigen !!