VV Dwingeloo 1 kan komende weken inhaalrace beginnen

Door meerdere afgelastingen vanwege het weer heeft Dwingeloo 1 nog veel wedstrijden in te halen. De 6e plaats van het team van trainer Friso Bakker is daarom ook vertekend te noemen. Een overzicht van alle nog te spelen wedstrijden staat hieronder.

De eerste 2 competitiewedstrijden gingen verloren, maar sindsdien zijn de rood-witten ongeslagen. Omdat er ook meermalen gelijk is gespeeld is het aantal verliespunten t.o.v. koploper DIO Oosterwolde echter aanzienlijk. Kansen om in te lopen zijn er wel, want tegen DIO moet nog 2 maal gespeeld worden.

De heren van Dwingeloo 1 doen het met name in verdedigend opzicht erg goed. Tot dusver werden slechts 9 tegenstreffers geïncasseerd. Ook het aanvalsspel is prima, maar veel kansen blijven nog onbenut, en daarmee doet het team zichzelf dikwijls tekort.

Het programma voor de laatste fase van de competitie omvat ook doordeweekse wedstrijden, en ziet er als volgt uit:

Datum     Aanvang
Dinsdag 03-apr Dwingeloo - DIO Oosterwolde 20:00 uur (locatie Oosterwolde !)
Zondag 08-apr Trinitas - Dwingeloo 14:00 uur
Zondag 15-apr Dwingeloo - Mildam 14:00 uur
Zondag 22-apr DIO Oosterwolde - Dwingeloo 14:00 uur (locatie Dwingeloo !)
Donderdag 26-apr Dwingeloo - FC Oldemarkt 20:00 uur
Zondag 29-apr Dwingeloo - Gorredijk 14:00 uur