VOETBALTALENTEN VAN SVEN VENEMA EN SEM HOEKSTRA ONTDEKT DOOR SC HEERENVEEN

Wekelijks zijn er scouts van SC Heerenveen op en rond voetbalvelden op zoek naar jong voetbaltalent.

Enkele weken geleden was één van de scouts aanwezig bij een competitiewedstrijd van Dwingeloo o9-1. Daar viel hem de voetbaltalenten op van Sven Venema (8 jaar) en Sem Hoekstra (7 jaar).
Een mooie uitnodiging volgde : meetrainen bij de voetbalschool van SC Heerenveen op woensdagmiddag van 15.00-16.30 uur.
Woensdag 18 april was voor Sven en Sem de eerste keer dat er meegetraind mocht worden. Tot aan het einde van dit voetbalseizoen mogen Sven en Sem wekelijks hun voetbaltalenten laten zien. In de zomervakantie volgt een selectiemoment, dan wordt bekend of de jongens ook volgend voetbalseizoen mogen trainen bij de voetbalschool.
De voetbalschool leidt talentvolle spelers op in de leeftijd vanaf 08 (F pupil) t/m o11 (E pupil) met als doel spelers door te laten stromen naar jeugdteams van o19 (A junioren) t/m o12 (D pupil).
Foto: Sven Venema
Sven Venema
Foto: Sem Hoekstra
Sem Hoekstra

Sven en Sem trainen de komende periode wekelijks bij de voetbalschool, maar blijven gewoon lid van de v.v. Dwingeloo waar zij beiden in de 09-1 hun wedstrijden spelen en de teamtrainingen blijven volgen. Woensdag 25 april a.s. worden Sven en Sem voorafgaand aan de training ontvangen in het Abe Lenstra Stadion voor een rondleiding in het stadion, om daarna de training af te werken op het naastgelegen trainingscomplex Skoatterwâld.
De voetbalvereniging Dwingeloo wenst Sven en Sem uiteraard heel veel plezier met deze mooie uitdaging en unieke ervaring !!

Foto: Sven Venema en Sem Hoekstra in actie