Wordt V.V. Dwingeloo periodekampioen?

Zondag a.s. valt de beslissing in de competitie wie zich kampioen mag noemen, wordt het onze tegenstander en huidige koploper Jubbega of toch nog Akkrum of DIO Oosterwolde en wint Dwingeloo de 3e periode?

De strijd in de 3e periode is razend spannend en de mannen van trainer Friso Bakker staan na 8 overwinningen uit de laatste 9 wedstrijden nu bovenaan en daar wil het team uiteraard blijven om zodoende uit te kunnen komen in de nacompetitie. Bij winst is de periode zeker, bij puntverlies zondag kan Dwingeloo ook nog periode kampioen worden maar is het afhankelijk van de uitslagen van Akkrum - Mildam en Renado - FC Oldemarkt.

Kortom zondag wordt een ieder verwacht om Dwingeloo aan te moedigen, aanvang 14.00 uur. Kom zoveel mogelijk in rood/wit !

Na afloop van de wedstrijd maakt de supportersvereniging bekend wie zich “speler van het seizoen 2018-2019” mag noemen en is er “Rad van Fortuin” in de kantine.

Voor de muzikale omlijsting zijn DJ Bens en DJ Hillmann ingehuurd voor de juiste sfeer om het voetbalseizoen 2018-2019 feestelijk af te sluiten met z’n allen.

Ook zijn de loten voor de actie “Schijt je Rijk” volop verkrijgbaar in de kantine, de opbrengst is bestemd voor de uitbreiding van de kleedaccommodaties. Trekking 24 juni a.s. tijdens het jaarlijkse sponsortoernooi van de club georganiseerd door de sponsorcommissie. Noteer deze datum dus alvast!

Graag tot zondag.

Bestuur v.v. Dwingeloo

Bij winst van de 3e periode zal Dwingeloo zondag 3 juni uit moeten aantreden tegen de nr. 13 van 2e klasse K nu Forward GSAVV maar het kan ook nog MKV’29 worden, beide teams spelen zondag tegen elkaar. Uiteraard rekenen wij weer op uw massale steun mocht het zover komen.