Help ons tijdens de TT en verdien geld voor de vereniging

Jij wilt de kans toch niet missen om samen met meer dan 30 andere leden van VV Dwingeloo een unieke ervaring op te doen tijdens de TT van Assen door mee te werken met de Horeca op en rond het circuit tijdens dit evenement.

Hieronder de tekst die al eerder naar alle leden is gestuurd. Er hebben zich inmiddels ca. 30 vrijwilligers gemeld, maar dat moeten er nog meer worden. Als de actie een succes wordt, dan zal uitzendbureau Randstad zich waarschijnlijk voor 3 jaar verbinden als OCD lid aan de VV Dwingeloo, en ook dat is weer financieel gunstig voor onze vereniging.
Dus : Help mee !!!

Randstad heeft inmiddels een introductie-avond verzorgd en daar is bijgaande presentatie gegeven. Twijfel je nog, bekijk dan deze Powerpoint presentatie, dan kun je je een beetje een beeld vormen wat het inhoudt.

Tijdens het weekend van 30 juni / 1 juli wordt 's lands grootste motorsport-evenement georganiseerd: de TT van Assen. Tijdens dit evenement, met in totaal 161.000 bezoekers waarvan 105.000 op de wedstrijddag, zal de innerlijke mens ook verzorgd moeten worden. Tijdens deze 2 dagen kun jij hier een bijdrage aan leveren.

"Ik? Hoe dan?" zal je jezelf nu wellicht afvragen. Nou wat dacht je van jouw talent als barman/barvrouw in te zetten op diverse plaatsen langs het circuit, of wellicht heb je ervaring in de bediening en denk je dit te kunnen gebruiken in een van de gezellige VIP tenten, is logistiek jouw 'ding' dan kun je als runner een steentje bijdragen. Voor iedereen is er wel iets te doen. Uiteraard word je niet aan je lot over gelaten zodra je 'langs de baan staat', onder begeleiding van een professional ga je jouw werkzaamheden dan uitvoeren.
De voorwaarde die gesteld wordt bij dit alles is dat je de financiƫle vergoeding die tegenover jouw inzet staat ter beschikking stelt aan de vv Dwingeloo. Dit geld zal dan gebruikt worden voor de nieuwbouw/verbouw van de kleedkamers 'onder de tribune'.

Om optimaal voorbereid voor de dag te komen wordt er van te voren, voor diegene die zich hebben opgegeven, een infosessies gehouden waarin inhoudelijk de werkzaamheden verder worden toegelicht en er wellicht wat zaken geoefend kunnen worden. Een soort mini-trainingskamp eigenlijk.
(In verband met de geringe opgave tot nu toe wordt het trainingskamp wat voor vanavond, 22 mei, staat gepland verschoven naar 29 mei a.s.).

Op de dag zelf wordt vervoer voor je geregeld en zullen we na de werkzaamheden de dag gezellig af sluiten in VIP gelegenheid van RW Racing.

Wil je de TT wel eens op een andere manier mee maken? Of ben je misschien nog nooit op het TT circuit in Assen geweest? Of lijkt het het je gewoon leuk om via dit unieke evenement, op 30 juni of 1 juli (of zelfs beide dagen), de voetbalvereniging financieel te steunen in haar toekomstplannen? Geef je dan voor 27 mei op via onderstaande link:

Inschrijfformulier TT Circuit

Namens de activiteitencommissie,

Bastian, Remco en Sjarno.

p.s. Ook als je je, traditiegetrouw, op de racedag 'aan de andere kant' van de bar bevind is er op de zaterdag een plek voor jou om de TT eens op een andere manier mee te maken.