STEM NU OP V.V. DWINGELOO BIJ RABOBANK CLUBKASCAMPAGNE 2018

De Rabobank Het Drentse Land organiseert in de periode van heden t/m 31 augustus 2018 weer voor alle verenigingen in haar werkgebied de “Rabobank CLUBKAS Campagne”.

Ook de v.v. Dwingeloo doet uiteraard weer mee.

Alle leden van de Rabobank Het Drentse Land krijgen deze week het ledenblad “Dichterbij” toegezonden inclusief een stembiljet met unieke stemcode. Denkt u erom dat u de plastic verpakking met uw unieke code niet weg gooit!!

Stem dus z.s.m. op de v.v. Dwingeloo en laat uw stemmen niet verloren gaan.

Wij rekenen op uw steun voor de club, de opbrengst komt ten goede aan de nieuwbouw van de kleedkamers.

Stemmen gaan heel eenvoudig via: www.rabo.nl/hdl/clubkas , voer de ontvangen stemcode in en stem op de v.v. Dwingeloo ! U kunt dit jaar nog maar 1 stem per vereniging uitbrengen, dus kunt u ook nog 4 stemmen uitgeven aan andere verenigingen / clubs in Dwingeloo of elders (is trouwens niet persé nodig, u kunt ook gewoon 1 stem uitbrengen)