Maandag 3 september inloopavond nieuwbouw kleedkamers

De afgelopen periode hebben we als bestuur en bouwcommissie hard gewerkt aan de optimalisatie van de plannen rondom renovatie en nieuwbouw kleedkamers.

Het ontwerp is fijngeslepen. Graag willen we de leden tijdens een inloop avond informeren over de voorliggende laatste versie van het ontwerp.

Leden van het bestuur en bouwcommissie en onze bouwheer Bertus Fledderus zullen hierbij aanwezig zijn. Zij kunnen toelichting geven op de diverse onderdelen. Er zijn tekeningen op groot formaat aanwezig zodat een goed inzicht van de plannen gekregen kan worden.

Goeie ideeën vanuit de leden mbt ontwerp en techniek kunnen dan ingebracht worden.

De inloopavond zal gehouden worden op maandag 3 september tussen 20u en 21u in onze kantine.