VV Dwingeloo Mannen 35+ 2 blijft ongeslagen

Op vrijdag 28 september was het weer 7x7 avond op sportpark De Hulsebosch. Onder meer de wedstrijd tussen Dwingeloo 35+ 2 en medekoploper De Weide 35+ 1 stond op het programma.

Het bleek een leuke wedstrijd  met aan beide kanten verzorgd en leuk voetbal. De Weide leek aan het langste eind te trekken na een paar mooie doelpunten en een 1-3 voorsprong. Pascal Hoekstra had op dat moment na een missertje van de keeper het doel namens Dwingeloo weten te vinden.

Met in de laatste fase powerplay aan Dwingeloo-zijde met keeper Allard Wiechers op de helft van de tegenstander werd de druk alsmaar groter op het doel van het team uit Hoogeveen. Nadat Roland Wiltinge werd gevloerd was het Wouter Wiechers die met de vrije trap de aansluitingstreffer hard inschoot. Dwingeloo bleef op zoek naar een punt, en na een combinatie van achteruit was het Sander Pit die met links de keeper van De Weide kansloos liet: 3-3.

Zodoende bleven de mannen van leider Erwin Zoer ongeslagen en kon met veel voldoening worden nagezeten in de kantine, tezamen met de andere teams van de competitie.

Op vrijdag 12 oktober wordt de volgende ronde van deze competitie gespeeld, in Hoogeveen.

Wouter Wiechers legt aan voor de 2e goal van Dwingeloo. Op de achtergrond spelen HZVV en Ruinen hun wedstrijd.