Maatschap Joling wordt bedankt voor de bollen

Onze inmiddels trouwe sponsor van bloembollen had dit jaar een ander sponsoridee. De anders gebruikelijke tulpenbollen werden vervangen voor Pioenroosknollen.

Nadat het damesteam de geschonken pioenrozen hadden ingepakt in keurige zakjes, hebben de jeugdspelers van de VV ze op 12 september aan de man gebracht.

De vereniging is zeer tevreden over de opbrengst van de knollenverkoop.  Het geldbedrag van maarliefst 3.000 EURO zal gebruikt worden voor nieuwe trainingsmaterialen en voor de nieuwe aanbouw van de kleedkamers.

De trotse Fam. Joling werd door Hanneke Boer van de sponsorcommissie hartelijk bedankt voor hun steun. Maatschap Joling werd toepasselijk een bos bloemen aangeboden met een dinerbon van Restaurant ‘Onder de Eiken’. Dieneke feliciteerde de VV Dwingeloo en wenst de VV veel succes met alle sportactiviteiten.