Van der Valk hotel Spier - Dwingeloo nieuw OCD lid!

Het Ondernemers Collectief Dwingeloo (OCD), de hoofdsponsoren van de voetbalvereniging Dwingeloo, hebben er een nieuw lid bij; Van der Valk hotel Spier – Dwingeloo.

Van der Valk Hotel Spier – Dwingeloo is een groot en luxueus hotel met ruime comfortabele kamers, luxe, moderne suites en grote zalen die geschikt zijn voor vele doeleinden. Ook heeft het hotel een prachtig wellness center, een smaakvol restaurant en gezellige hotelbar. Sinds begin dit jaar wordt Van der Valk Hotel Spier – Dwingeloo gerund door Justin van der Valk. De positieve sfeer binnen de club en de gezonde ambities van de vereniging heeft Justin van der Valk doen besluiten om betrokken te willen zijn bij de vereniging en werd het besluit genomen om aan te sluiten bij het OCD.

Op zondagavond 11 november jl. is het contract officieel ondertekend door voorzitter van de v.v. Dwingeloo Marcel Grit en Justin van der Valk van Van der Valk hotel Spier - Dwingeloo. De v.v. Dwingeloo is weer een enthousiaste en betrokken sponsor rijker!