MIJLOF & partners jeugdzaalvoetbaltoernooi v.v. Dwingeloo super geslaagd !

Het belangrijkste motto van het Mijlof & partners jeugdzaalvoetbaltoernooi v.v. Dwingeloo was plezier. En de organisatie kan concluderen dat het doel is bereikt !

Zaterdag 29 december 2018 was de gehele dag de grote zaal van sportpark De Hulsebosch gereserveerd voor alle jeugdige voetbaltalenten van de v.v. Dwingeloo. De spelers van o7, o8 en o9 starten het toernooi om 10.00 uur en waren verdeeld in de eredivisie teams PSV, Ajax en Feyenoord. Aansluitend kwamen om 12.00 uur de noordelijke eredivisieteams in actie: SC Heerenveen, FC Emmen, FC Groningen en PEC Zwolle (spelers o12, o11 en o10). Om 14.30 uur startte de Engelse Premier League met Manchester City, Liverpool en Tottenham Hotspurs voor de spelers o15 en o13. Het laatste blok, de Duitse Bundesliga, voor spelers o19 en o17 startte om 16.30 uur met de teams Bayern München, Borussia Dortmund en Schalke'04.

Alle teams waren voorzien van één of twee teambegeleiders die tevens ook de spelbegeleiders waren en moesten toezien op de belangrijkste spelregel deze dag: doe normaal ! Enorme inzet, veel strijd, mooie acties, lachende gezichten, mooie doelpunten, spectaculaire reddingen, rode hoofden door de inspanning, ...….. veel ingrediënten die samen zorgden voor een super geslaagd evenement. Met uiteindelijk allemaal winnaars !! Geen prijsuitreiking was een bewuste keuze. Alle deelnemers werden beloond met een patatje na afloop in de kantine.

Om een evenement als het Mijlof & partners jeugdzaalvoetbaltoernooi te kunnen organiseren is de inzet van vrijwilligers noodzakelijk. De vereniging is trots dat we deze dag een beroep konden doen op een groot aantal vrijwilligers (jong én oud). Ook hun tijd, energie en enthousiasme hebben een grote bijdrage geleverd aan dit succesvol toernooi: daarvoor onze zeer grote dank !!

Om het jaarlijkse, traditionele toernooi in stand te houden is dezelfde dag de zaal gereserveerd voor het komende jaar.

Het volgende Mijlof & partners jeugdzaalvoetbaltoernooi zal gehouden op zaterdag 28 december 2019.