VV Dwingeloo zoekt voor een aantal functies nieuwe enthousiaste leden

VV Dwingeloo zoekt voor een aantal functies nieuwe enthousiaste leden.

Wedstrijdsecretaris jeugd

De vereniging is op zoek naar een wedstrijdsecretaris voor de jeugd. De wedstrijdsecretaris coördineert de wekelijkse thuiswedstrijden op zaterdag v.w.b.:

• Indeling van kleedkamers
  • Indeling van wedstrijdveld
  • Informeert de scheidsrechtercoördinator over de te spelen thuiswedstrijden
  • Informeert kantinecommissie over de te spelen wedstrijden

Tevens is de wedstrijdsecretaris coördinator bij:

• Het verplaatsen van jeugdwedstrijden en
  • Afgelastingen van jeugdwedstrijden

Heb je belangstelling? Reageer dan naar Henk Nijstad: secretariaat@vv-dwingeloo.nl, of 06-10423925

Kantinebeheerder en Medewerkers

De kantine neemt een centrale plaats in binnen de v.v. Dwingeloo en we zoeken een nieuwe kantinebeheerder die voornamelijk de volgende taken doet steeds in samenwerking met de medewerkers:

• Coördinatie kantine algemeen
  • Inkoop
  • Planning medewerkers
  • Registreren verkopen d.m.v. kassasysteem

Heb jij belangstelling om als kantinebeheerder te fungeren of ben je bereid als medewerker toe te treden tot het huidige enthousiaste team van medewerkers neem dan z.s.m. contact op met onze huidige kantinebeheerder Hans van Veenen:  hansvanveeenen@hotmail.com / 06-14127116, of met Albert Nijstad anijstad@home.nl / 06-15583244.
De kantinemedewerkers krijgen een passende beloning.

Redactieduo voor onze presentatiegids

Jaarlijks verschijnt de presentatiegids van VV Dwingeloo met een mooie weergave van onze vereniging. We zijn op zoek naar versterking van de commissie PR & Communicatie met een enthousiast duo dat gezamenlijk de hoofdredactie op zich neemt van de presentatiegids.

Dit houdt in dat je:

• afstemt over de samenstelling van de presentatiegids
  • artikelen schrijft over de ontwikkeling van de vereniging, activiteiten, vrijwilligers of andere aansprekende onderwerpen
  • afstemt met de drukker die de opmaak van de presentatiegids verzorgt
  • afstemt met de sponsorcommissie over de advertenties die geplaatst worden
  • afstemt met onze fotografen over teamfoto’s en andere foto’s die in de gids kunnen worden geplaatst
  • uiteraard je eigen inbreng en ideeën kwijt kunt

Een leuke creatieve klus om met z’n tweeën te doen! Je kunt hierbij natuurlijk terugvallen op de ervaring binnen de commissie PR & Communicatie.

Lijkt het je leuk om op deze manier de VV Dwingeloo te helpen met haar PR & Communicatie of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Bart-Jaap de Boer van de commissie PR & Communicatie bart-jaapdeboer@planet.nl / 06-51807126, of met Marcel Grit marcelgrit@hotmail.com / 06-51798266