Dwingeloo JO13-1 pakt titel ook in het voorjaar

In een onderlinge strijd met concurrent Pesse heeft Dwingeloo JO13-1 de winst behaald en daarmee het kampioenschap van het voorjaar 2019.

In een gelijk opgaande wedstrijd kwam Dwingeloo er een paar keer gevaarlijk uit en was het Kai Boer die de score opende. Vanaf dat moment begon het wat makkelijker te lopen bij de Dwingelers, en werd het voor rust nog 2-0 door opnieuw de linker spits. De tweede helft was dus een kwestie van de voorsprong vasthouden, en dat lukte. Vlak voor het eindsignaal tekende Luuk Drenth zelfs nog voor de 3-0. Hiermee kon vervolgens het kampioensfeestje samen met het thuispubliek gevierd worden!