Melkveebedrijven steken JO17 in het nieuw!

De jongens van het JO17 elftal van v.v. Dwingeloo spelen sinds kort in een compleet nieuw tenue die gesponsord is door de stichting promotie melkveebedrijven Dwingeloo.

De komende 3 jaar lopen de heren er tijdens de wedstrijden keurig bij in het nieuwe rood/witte tenue.

De gezamenlijke melkveehouders van Dwingeloo hebben een stichting opgericht om in collectief verband gestalte te geven aan een versterking in en met de omgeving. Jaarlijks wordt er door alle bedrijven een bedrag gestort om te besteden aan activiteiten binnen het dorp Dwingeloo. Deze investering is er in de eerste plaats om zichzelf te profileren. Om te laten zien wat de melkveebedrijven doen, wat ze kunnen en waar ze mee bezig zijn. Daarnaast hopen de melkveebedrijven dat hun woon – en werkomgeving bruisend blijft met hier en daar een mooie sponsorbijdrage en/of sponsoractiviteit. De v.v. Dwingeloo houdt wel van wat reuring en is dan ook zeer blij met zo’n enthousiaste sponsor!

De stichting promotie melkveebedrijven Dwingeloo is al meerdere jaren trouwe sponsor van de v.v. Dwingeloo. Naast dit elftal worden ook de allerkleinste jeugd van de v.v. Dwingeloo, de kabouters, gesponsord door de melkveebedrijven. Voorafgaand aan de thuiswedstrijd op 18-05 jl. van het JO17 elftal werd er een foto met de selectie en begeleiding genomen. De wedstrijd tegen Havelte JO17 werd vervolgens met 5-0 gewonnen!