Expertise Bureau Noord b.v. zet OCD-lidmaatschap door

Chris Bijzet, woonachtig in Dwingeloo, heeft het OCD- contract verlengd met 3 jaar.

Het OCD (Ondernemers Collectief Dwingeloo) is een groep ondernemers die de voetbalvereniging Dwingeloo als hoofsponsoren ondersteunt.  Deze groep is nauw betrokken bij de vereniging. Met de steun van de leden van het OCD wordt op de eerste plaats het standaardelftal van de vereniging gesponsord en onderhouden, maar wordt verder ook bijgedragen aan de jeugd en de algemene middelen.

Chris is directeur bij bovengenoemd expertisebureau. Het is een multidisciplinair bureau welke gevestigd is in Eelde. Hun voornaamste tak van expertise bevindt zich in de opstal en bouwwereld. Hierbij gaat het om: schade-expertise, bouwkundige keuring en bouwmanagement.

Al diverse jaren is Chris te zien binnen de vereniging als leider bij de jeugd en bij ondersteuning van de contacten met de VV Emmen. De VV Dwingeloo is hem zeer erkentelijk met dit gebaar. Martin Bolhuis heeft hem namens de sponsorcommissie op het kantoor te Eelde hartelijk bedankt voor de financiƫle bijdrage voor de komende 3 jaren.

Geen nieuwsberichten gevonden