VV Dwingeloo wint 10.000 euro bij de Vriendenloterij

Het jaarlijkse sponsor toernooi georganiseerd door vv Dwingeloo is fantastisch geëindigd. Door de Vriendenloterij werd een cheque ter waarde van 10.000 euro aangeboden.

‘Wij hadden ons bij de Vriendenloterij aangemeld voor de verkiezing als club van de week, waarna we bericht kregen dat we de winnaar zijn van de hoofdprijs te weten 10.000 euro, een geweldige opsteker’, vertelt Albert Nijstad. De prijs wordt toegekend aan verenigingen die werken aan verduurzaming en uitbreiding en dat is zeker bij de vv Dwingeloo, één van de toonaangevende verenigingen in de gemeente Westerveld, het geval.

Een grote groep sponsoren en de groep vrijwilligers die uit ruim twintig personen bestaat zijn bezig met de nieuwe kleedkamers, nieuwe apparatuur en het plaatsen van zonnepanelen, ook het tegelwerk wordt volledig vernieuwd.

Na het toernooi kwam tot verbazing van de vele aanwezigen een busje van de Vriendenloterij het veld oprijden. Freek in het Veld van de Vriendenloterij reikte de cheque onder luid gejuich uit aan de enthousiaste aanwezige voetballers.

Het werd een geweldige afsluiting nadat dertien mixed teams ondanks de warmte hun beste voetbalbeentje hadden voorgezet.

Als eerste eindigde het team van Het huis met de Duivengaten (voorheen Pascal Doorten catering), tweede werd Roelofs wegenbouw uit Den Ham, als derde eindigde het team van Installatiebedrijf Dick Sjabbens uit Diever.

Na de prijsuitreiking werd nog gezellig nagekletst, gedronken en gegeten bij de barbecue. Ook de jongste aanwezige jeugd vermaakte zich prima op een groot springkussen.

Geen nieuwsberichten gevonden