De voetbalvereniging Dwingeloo moet op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer

Na drie seizoenen stopt Friso Bakker als trainer van het eerste elftal van de vv Dwingeloo.

Zowel de trainer als de vereniging vinden het een mooi moment om na drie seizoenen afscheid van elkaar te nemen en een nieuwe uitdaging aan te gaan. Friso heeft de ambitie uitgesproken om dit seizoen bij Dwingeloo op een goede manier af te sluiten.

De spelersgroep en begeleiding, de technische commissie en het bestuur hebben de afgelopen jaren op een plezierige en constructieve manier samengewerkt met Friso en willen hem daarvoor bedanken en  succes wensen bij het vinden van een nieuwe club.