Rob Vliek nieuwe hoofdtrainer VV Dwingeloo

Rob Vliek wordt met ingang van het seizoen 2020/2021 de nieuwe hoofdtrainer bij de voetbalvereniging  Dwingeloo. Hij volgt Friso Bakker op, die de club aan het einde van het seizoen na drie jaar gaat verlaten.

Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de vereniging op 11 januari is hij aan de leden voorgesteld.

Rob Vliek is geen onbekende voor de vereniging, hij is al eerder trainer/coach geweest van het eerste team en het team onder de 19. Rob is in het bezit van het diploma trainer/coach 1 en heeft bij meerdere verenigingen laten zien dat hij een goede trainer/coach is, die vooral sterk is in het verder ontwikkelen van een team.

Rob zijn ambities in het trainingsvak sluiten aan bij de ambities van onze vereniging om het beste uit de selectie te halen en het hoogst haalbare daarin na te streven.

Het bestuur, de eerste selectie en Rob zelf zijn zeer content met de benoeming en zien het komende seizoen met  vertrouwen tegemoet.

Hans Schieving blijft trainer/coach van Dwingeloo 2. Hij wil de goede lijn met het jonge team graag doorzetten.

De contracten worden ontertekend door Marcel Grit (Voorzitter), Hans Schieving (trainer/coach Dwingeloo 2), Rob Vliek (trainer/coach Dwingeloo 1) en Albert Nijstad (penningmeester)