dank aan vrijwilligers voor hun inzet

Maandagochtend 16 december 2019 sloten de vrijwilligers de eerste seizoenshelft af na een druk en bewogen jaar voor hen.

Deze ochtend werden de laatste werkzaamheden verricht en trad de winterstop in ook voor de vrijwilligersploeg. Bij deze laatste bijeenkomst waren tevens enkele bestuursleden aanwezig om de ploeg in het zonnetje te zetten.

Tijdens de bouw en verbouw van de kleedkamers in het tribunegebouw hebben de vrijwilligers een aanzienlijk steentje bijgedragen. Vrijwel dagelijks waren er leden aanwezig om allerlei hand- en spandiensten te verrichten. Dat heeft uiteindelijk geleid tot een kostenbesparing voor de vereniging in de bouwkosten van € 12.500,00. Voorzitter Marcel Grit dankte de leden hartelijk voor hun inspanningen. Alle leden kregen voor hun inspanning een attentie voor de feestdagen.

Geen nieuwsberichten gevonden