Jeugd v.v. Dwingeloo heeft “Opa Jan’s kabouterpad”

VV Dwingeloo heeft een groep enthousiaste kabouters die met regelmaat de eerste lessen op voetbalgebied krijgen van hun vaste trainer “Opa” Jan Veldhuizen. Op het sportpark was nog ruimte over om in het struikgewas tussen beide speelvelden een pad aan te leggen met 3 in- en uitgangen waar de kabouters en de overige jeugd tot 12 jaar al spelenderwijs hun grote vaardigheden kunnen vergroten.

Zaterdag 2 mei werden er bij het pad 3 prachtige “kabouterborden” geplaatst en de onthulling werd door “Opa” zelf gedaan. Met dank aan onze sponsoren Maurice Gelmers Dienstverlening die met een kleine graafmachine het pad door de struiken heeft uitgegraven en Roel Timmerman B.V. die de houtsnippers beschikbaar heeft gesteld en de aanleg het prachtige pad mede mogelijk hebben gemaakt. De opvallende “Kabouterborden” zijn door Meinders reclame aangebracht en ook gaat dank uit naar de vrijwilligersploeg van de club die de voorbereidende werkzaamheden hebben gedaan. Al met al een mooie aanwinst voor de club en nieuwe kabouters zijn van harte welkom!!