Vrijwilligers

Op de maandagochtend is de vaste club met (gepensioneerde) vrijwilligers te vinden op sportpark De Hulsebosch. Na een weekend voetbal is er altijd weer genoeg te doen en het op orde houden van het sportpark gaat niet van zelf! Onze vrijwilligersgroep zorgt ervoor dat ons sportpark er altijd netjes en representatief bij ligt. Wekelijks steken de heren de handen flink uit de mouwen, en wordt er afgesloten met een hapje en drankje. Extra mankracht is altijd welkom, daartoe kan contact worden opgenomen met het aanspreekpunt van de vrijwilligersgroep, Jan de Leeuw.

Het bestuur is uiteraard bijzonder ingenomen met deze groep en daarom is het ook goed om, middels een korte foto-impressie, te laten zien waar ze zoal mee bezig zijn.