Jeugdtrainers instructie op 2 en 9 september

Als voetbalvereniging Dwingeloo vinden wij het belangrijk om onze jeugdtrainers zo goed mogelijk te ondersteunen bij het geven van training(en) aan onze jeugdteams.
Instructie en ondersteuning is volgens het jeugdbeleidsplan een taak van de technisch jeugdcoördinator.
Helaas is deze functie nog niet ingevuld.
Wij hebben Albert Elken bereid gevonden om aan het begin van het nieuwe seizoen twee avonden te organiseren om onze jeugdtrainers te ondersteunen cq te instrueren.
Naast de jeugdtrainers zijn ook alle jeugdleiders van harte uitgenodigd.

De eerste theoretische instructieavond staat gepland op vrijdag 2 september 2016 aanvang 19.00 uur in de voetbalkantine van sportpark De Hulsebosch.
Deze theoretische eerste avond zal een vervolg krijgen middels een tweede pratktische avond met als onderdeel een demonstratietraining met medewerking van een jeugdteam.
Deze tweede avond staat gepland op vrijdag 9 september 2016, aanvang 19.00 uur.
Mocht je vrijdag 9 september verhinderd zijn dan bieden wij een extra mogelijkheid aan op vrijdag 16 september 2016 aanvang 19.00 uur.

Op deze avonden proberen wij de jeugdtrainers (en jeugdeleiders) te voorzien van praktische tips en handvatten voor het trainen en coachen van jeugdspelers.
Het is de bedoeling om aan het einde van de najaarscompetitie 2016 een evaluatie avond te organiseren.

Graag wllen we vooraf weten wie wel en niet komt.
Tevens ontvangen wij graag bericht welke vrijdag je beschikbaar bent voor de tweede praktische avond (9 of 16 september).
Daarom het verzoek om zo speodig mogelijk maar uiterlijk voor dinsdag 30 augustus een bericht te sturen naar Roland Bouw (roljet@hetnet.nl)

We hopen op een goede opkomst en leerzame avonden !

Met sportieve groet
jeugdcommissie vv Dwingeloo