Succesvolle belactie dames 1 is samenwerking met Vriendenloterij

Maandagavond 6 februari was het complete dames 1 team in actie vanuit de kantine om de leden van de v.v. Dwingeloo te bellen om deel te nemen aan de Vriendenloterij.

Door mee te spelen in de Vriendenloterij, door middel van het afnemen van 1 of meerdere loten, krijgt de vereniging van ieder afgenomen lot 50% van de inleg van de Vriendenloterij terug. Gedurende een kalenderjaar zijn er 12 trekkingen met een jackpotbonus en 2 extra trekkingen zonder bonus, een lot kost € 13,50 per maand. Naast het feit dat de vereniging steeds een mooie maandelijkse financiële bijdrage ontvangt van de Vriendenloterij zijn er ook maandelijks heel veel grote geldprijzen te winnen door de deelnemers. Gedurende deze belavond hebben de dames heel veel leden bereid gevonden een nieuw lot af te nemen en ook hebben een groot aantal bestaande deelnemers aan de Vriendenloterij besloten om hun bestaand lot om te zetten ten gunste van de voetbalvereniging. Rond 10 uur werd bekend dat er door de vereniging een heel mooi bedrag tegemoet kan worden gezien van de Vriendenloterij inclusief een bonus voor deze geslaagde belactie, de exacte hoogte is nog niet bekend. De verworven gelden zullen in eerste instantie aangewend worden als eerste aanzet voor de plannen om te komen tot de noodzakelijke uitbreiding en renovatie van de bestaande kleedkamers. Ook een passende beloning voor het actieve dames 1 team in de vorm van een compleet nieuw trainingspak voor het seizoen 2017-2018 ligt in de planning. Wilt u ook alsnog loten afnemen of wilt u uw bestaand lot als deelnemer aan de Vriendenloterij omzetten ten gunste van de voetbalvereniging Dwingeloo geef dit dan door aan de ledenadministratie van de club middels een e-mail aan : penningmeester@vv-dwingeloo.nl  Dames 1 bedankt de leden voor hun steun aan hun belactie.