JO11-2 kampioen !

Dwingeloo JO11-2 is kampioen geworden door de laatste wedstrijd van het seizoen met 0-7 te winnen in Gieten.

Na een verrassende en ruime overwinning vorige week op toenmalig koploper FC Assen (6-0) had Dwingeloo openeens de titel in eigen hand. De opdracht was deze week duidelijk: de laatste wedstrijd winnen van hekkensluiter Gieten en kampioen worden, en dat gebeurde! Allemaal gefeliciteerd met dit mooie resultaat!

achterste rij: trainer Thijs Vos en de leiders Herman Nieuwenhuis en Diana van Wijk
staand: Sem Nieuwenhuis, Twan Zantinge, Luuk Drenth, Daniel Mabratu, Chantal Hatzmann en Bouke Benders
zittend: Ethan Harwood, Anas Wasouf, Oscar Hutchison, Martin Baaiman, Ieme van Dijk en Jens Hones

(foto: Roelof Daalmeijer)