Wedstrijdprogramma VV Dwingeloo niet meer in Westervelder

Met ingang van dit nieuwe seizoen wordt het wedstrijdprogramma niet meer gepubliceerd in De Westervelder.

Dit voorjaar heeft u in De Westervelder kunnen lezen dat de berichtgeving in de krant gaat wijzigen. Mede omdat het voetbalprogramma ook op de website en de app van VV Dwingeloo is te raadplegen wil De Westervelder het accent van het nieuws graag meer leggen op de vereniging zelf. Het wedstrijdprogramma wordt daarom niet meer gepubliceerd in de krant.

Voor de volledigheid: op de website www.vv-dwingeloo.nl, onder de knop "Programma" vindt u het programma van de komende week, inclusief het tijdstip aanwezig zoals u dat ook gewend was in de Westervelder. Ook via de knop "Teams" zijn de wedstrijden te raadplegen, maar dan uiteraard alleen voor het desbetreffende team.
"Uitslagen" vindt u onder de gelijknamige knop op de website.

Ook via de app van VV Dwingeloo is o.m. het programma te zien. Voor Android (Play Store) en Apple (App Store) dient u te zoeken naar de app van "club-assistent". Daarbij is vervolgens de mogelijkheid om VV Dwingeloo te zoeken en te selecteren.
Overigens is de app onlangs vernieuwd; opnieuw installeren / updaten is dus raadzaam.

Het programma op zowel de website als de app is gekoppeld aan de KNVB-administratie en is daarmee actueel. Mocht er op het laatste moment toch iets wijzigen, dan wordt dit uiteraard ook via de leiders van het betreffende team gecommuniceerd naar de spelers.

We realiseren ons dat deze mail gericht is aan de leden (resp. ouders), en dat er meer belangstellenden voor het wedstrijdprogramma zijn dan onze leden (zoals "opa- en oma-supporters"). Indien mogelijk, wilt u hen attenderen hierop, in navolging op de eerdere berichtgeving in De Westervelder over deze wijziging.

Ten slotte:
De vernieuwde berichtgeving zal zich meer gaan richten op de vereniging en haar betrokkenen (denk aan activiteiten, nieuws op team- of verenigingsniveau, sponsornieuws etc.). Om hier invulling aan te geven richting De Westervelder is de commissie PR & Communicatie naarstig op zoek naar versterking. Heeft u belangstelling? Stuur dan een mail naar communicatie@vv-dwingeloo.nl !